075
МаркетингМаркетингова діяльність
Досвід підготовки: 20 років.
Кваліфікація: фаховий молодший бакалавр з маркетингу.
Загальний обсяг навчальної програми: 3600 год.
Студенти вивчають: новітні методики організації маркетингової політики фірми; принципи розробки товарного асортименту та управління брендом; основи логістики; принципи ведення електронної комерції; сучасні інформаційні системи та технології в маркетингу.
З цієї спеціальності готуються молодші фахівці агенти маркетингових послуг для професійної роботи в торгівельно-посередницькій галузі та ринку купівлі-продажу товарів, послуг, рекламації.
Вони можуть працювати на посадах маркетолога, марчернайзера, логіста, аналітика, статиста, бухгалтера, агента цінних паперів, експерта з оцінки товару та ціноутворення в банках, інвестиційних посередницьких компаніях.
Доступ до подальшого навчання: фаховий молодший бакалавр з маркетингу може продовжити навчання на спорідненій спеціальності для здобуття ступеня бакалавра
Присвоєння кваліфікації: кваліфікаційний іспит.
Практична підготовка:
- Навчальна практика:
- -- з вступу до спеціальності;
- -- з інформаційних систем та технологій в маркетинговій діяльності;
- -- з спецдисциплін.
- Виробнича практика