Маркетинг

Маркетинг
Маркетингова діяльність

Досвід підготовки: 20 років.

Кваліфікація: фаховий молодший бакалавр з маркетингу.

Загальний обсяг навчальної програми: 3600 год.

Студенти вивчають: новітні методики організації маркетингової політики фірми; принципи розробки товарного асортименту та управління брендом; основи логістики; принципи ведення електронної комерції; сучасні інформаційні системи та технології в маркетингу.

З цієї спеціальності готуються молодші фахівці агенти маркетингових послуг для професійної роботи в торгівельно-посередницькій галузі та ринку купівлі-продажу товарів, послуг, рекламації.

Вони можуть працювати на посадах маркетолога, марчернайзера, логіста, аналітика, статиста, бухгалтера, агента цінних паперів, експерта з оцінки товару та ціноутворення в банках, інвестиційних посередницьких компаніях.

Доступ до подальшого навчання: фаховий молодший бакалавр з маркетингу може продовжити навчання на спорідненій спеціальності для здобуття ступеня бакалавра

Присвоєння кваліфікації: кваліфікаційний іспит.

Практична підготовка:

  • Навчальна практика:
    • -- з вступу до спеціальності;
    • -- з інформаційних систем та технологій в маркетинговій діяльності;
    • -- з спецдисциплін.
  • Виробнича практика


Наші роботодавці