Маркетинг

Маркетинг
Маркетингова діяльність

Досвід підготовки: 20 років.

Кваліфікація: агент торговельний.

Загальний обсяг навчальної програми: 3600 год.

Студенти вивчають: новітні методики організації маркетингової політики фірми; принципи розробки товарного асортименту та управління брендом; основи логістики; принципи ведення електронної комерції; сучасні інформаційні системи та технології в маркетингу.

З цієї спеціальності готуються молодші фахівці агенти маркетингових послуг для професійної роботи в торгівельно-посередницькій галузі та ринку купівлі-продажу товарів, послуг, рекламації.

Вони можуть працювати на посадах маркетолога, марчернайзера, логіста, аналітика, статиста, бухгалтера, агента цінних паперів, експерта з оцінки товару та ціноутворення, банках, інвестиційних посередницьких компаніях.

Доступ до подальшого навчання: молодший спеціаліст спеціальності «Маркетинг» може продовжити навчання на спорідненій спеціальності для здобуття ступеня бакалавра

Присвоєння кваліфікації: комплексний кваліфікаційнийекзамен.

Практична підготовка:

  • Навчальна практика:
    • -- з вступу до спеціальності
    • -- з інформатики та комп’ютерної техніки
    • -- з маркетингової діяльності
    • -- з інформаційних систем та технологій в маркетинговій діяльності
  • Виробнича практика:
    • -- технологічна


Наші роботодавці